Wednesday, July 1, 2009

liku-liku hidup....

salam.....

hurm....
rasanyer macam sekejap jew masa berlalu..
aku tinggal lagi satu hari jew berada kat Jabatan Penerangan nih...
honestly..sedih pown yer...suke pown ye gak!
hahahaha
ape lah aku nih...

lepas nih aku dapat x jupe lagi org2 kat jabatan nih..
kalo jupe nanti diaowg ingat lagi tak??
tapi bila dipikir2 semula..
itulah adat kehidupan..
setiap pertemuan mesti ada perpisahan...
jadi kite kena sentiasa bersedia...

hopefully...manelah taw aku ditemuduga di sini..
jadik pekerja kat sini..so..dapatlah jupe mereka lagi..

kalo x..xpew lah..
maybe sumday nanti akan berjumpa jugak..tapi x taw la bila,dalam keadaan apa n so on...

ape pown aku sangat menghargai titik persahabatan dan jalinan silaturrahim yg terjalin disini...

No comments:

Post a Comment