Thursday, July 2, 2009

last day....

salam...

hari nih last day aku kat Jabatan Penerangan Malaysia Negeri Johor.
rasa macam x caye...
next wiks aku da balik sarawak

hurm....
sedih plak..
time bg ucapan..aku da nak meleleh air mata..
aku nih da la cengeng...

yg paling best aku dapat hadiah dari Cawangan gerak Saraf dan Pengurusan Isu...
uuuuuuuuuuu
terharu sangat-sangat
thanx all..
especially Tuan Haji Hashim..
aku memang respect kat die...

well muge Allah saje yg membalas budi baik mereka...
sayang kamu semua....!!!

muge tali silaturrahim yg terjalin x terputus disini

2 comments:

  1. take care...n study leklok...nak kawin jgn lupe jmput..huhu...anywhere kite wish smoga berjaya n jgn lupe org kat sini...nak mintak maaf gak kalo ade trslh kata or trksr bhasa..

    happy always...

    ReplyDelete
  2. jieha pown sama gak maaf ya kalo ada tersalah kata n perlakuan

    dan dun 4get me!
    kawen jemput taw
    keep in touch..

    ReplyDelete