Wednesday, September 9, 2009

kehidupan

kehidupan nih memang sukar nak di duga..
ada pasang dan surutnye..
ada suka ada duka..
kadang-kadang kita di atas and kekadang kita di bawah..

bila di kenangkan insyaAllah lagi sebulan aku berada kat unimas nih..
adui..sayaaaaaaannngnyer aku kat unimas...
kenangan kat cni selama lebih kurang 3 tahun nih wat aku sayang kat unimas...

dari first year yang bodo2 alang sampai sekarang nih..
hmmm...
kawan2...study...lecture...hihihi..
meti nanti aku windu semua tuh...

unimas is the best univerct dalam malaysia nih taw...
apartment,kemudahan,study,lecture,moden,hmmm...
jgn jeles la korang....
yg da dtg unimas tuh mesti terpegun tgk unvrct aku canggih..
hehehe(bangganyer aku jd warga unimas)
selesa taw...
jd jgn la pandang enteng...
unimas di hati ....

No comments:

Post a Comment